Γιόγκα και στην εγκυμοσύνη

Categories Γιόγκα για εγκύους Posted on

Λένε ότι τα παιδιά αισθάνονται και καταλαβαίνουν τα πάντα, ακόμα και όταν βρίσκονται στην κοιλιά της μητέρας τους. Αυτός είναι και ο λόγος, που στη διάρκεια της εγκυμοσύνης πολλές γυναίκες ακούν κλασική μουσική. Επειδή, όμως, τα παιδιά καταλαβαίνουν πολύ περισσότερα από όσο νομίζουμε, καλό είναι να διαμορφώσουμε για αυτά το καλύτερο περιβάλλον που μπορούμε. Φυσικά, φροντίζουμε ταυτόχρονα να εστιάσουμε στα σημαντικά και να ασχοληθούμε με εμάς, να αποδεχτούμε και να διαχειριστούμε τις αλλαγές που συμβαίνουν στο σώμα, την ψυχή και το μυαλό μας.

Πώς θα τα καταφέρουμε όλα αυτά; Με τη βοήθεια που θα μας προσφέρει η διατροφή, οι στάσεις και η φιλοσοφία της γιόγκα πριν τη σύλληψη, της γιόγκα την περίοδο της εγκυμοσύνης και της γιόγκα για μετά τη γέννα.

Ένα μάθημα «γιόγκα για εγκύους» περιλαμβάνει ήπιες σωματικές ασκήσεις, τεχνικές αναπνοής και τεχνικές χαλάρωσης και διαλογισμού, όλα επιλεγμένα έτσι ώστε να καλύπτουν κάθε φάση της εγκυμοσύνης και να ταιριάζουν στις προσωπικές μας ανάγκες και στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά μας. Μάλιστα, οι άσανα της γιόγκα δεν επιβαρύνουν τις αρθρώσεις και τους μυς μας και μπορούμε να τις εκτελέσουμε είτε έχουμε παρακολουθήσει μαθήματα στο παρελθόν είτε όχι.

Όσον αφορά τα οφέλη της γιόγκα στο σώμα μας, αυτά περιλαμβάνουν την ενδυνάμωση των μυών που στηρίζουν τη σπονδυλική στήλη, τη βελτίωση της ισορροπίας και της κυκλοφορίας του αίματος και τον καλύτερο χειρισμό του σώματός μας. Επίσης, η πρακτική της ανακουφίζει την πλάτη, τη μέση, τα ισχία, τα γόνατα, τον αυχένα και τους ώμους από τη συσσωρευμένη ένταση, βελτιώνει την ευλυγισία της λεκάνης, ενδυναμώνει τους μυς της πυέλου και βοηθάει το σώμα να επανέλθει γρηγορότερα μετά τη γέννα. Τέλος, μέσα από τις τεχνικές αναπνοής και χαλάρωσης θα μάθουμε να διαχειριζόμαστε καλύτερα το άγχος και την διαδικασία του τοκετού, ενώ χάρη στον διαλογισμό θα είμαστε σε θέση να διατηρούμε την ηρεμία και γαλήνη μας, αισθήματα τα οποία μεταφέρονται στο έμβρυο.

Ξεκινήστε και εσείς σήμερα μαθήματα «γιόγκα για εγκύους», αναπτύξετε την αίσθηση εσωτερικού ελέγχου και προσαρμοστείτε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις αλλαγές που πρόκειται να ακολουθήσουν!